Konstigt väder...

Hej! Det blir lite dålig uppdatering nu när jag inte har så mycket att skriva om... Jag har i alla fall gått och blivit sjuk, IGEN! Urs jag som ska till frissan imorgon :( Aja det är bara bita ihop! Vädret idag har varit jättekonstigt, det har regnat hela dagen, men "ljuset" har varit så konstigt svårt att förklara, visar bild istället :P Så mycket regn som vi ska få den här veckan får San Diego vanligtvis inte på ett år... Såg på nyheterna att dom tydligen "stormklassar" vädret nu, och det blåser inte als mycket! Dom skulle se svenska vädret! :P Nu tänkte jag titta vidare på tv, Hörs! ♥
Jag saknar dig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken läskig färg. Harmageddon varning???:)

Paren

2010-01-19 @ 04:52:39
Postat av: gabii

Ja verkligen!

2010-01-19 @ 06:25:03
URL: http://gabii.blogg.se/
Postat av: fio

<3

2010-01-19 @ 18:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0