Jag hatar att vara sjuk!

Nu ligger jag sjuk IGEN... Jag tror aldrig att jag har hostat så mycket i mitt liv som de här senaste dagarna, det vägrar släppa, trots slukandet av en hel hostmedicinflaska. Urs det är så typiskt! Hoppas i alla fall att jag blir frisk till helgen! Jag och pao tänkte nämligen ta oss ner till horton plaza :D Fick förresten boka om min frisörtid till fredag istället, tänkte att hosta och klippning går inte riktigt ihop, lär bli himla svårt för henne att klippa rakt då :P Haha :D Nu tänkte jag fixa mig och gå iväg, Hörs! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter inget kul. Hoppas att du blir frisk och kry snart.

paren

2010-01-21 @ 04:46:58
Postat av: Anonym

UPPDATERA JAG VILL JU SÅ GÄRNA SE HUR HÅRET BLEV! :D

2010-01-23 @ 17:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0