Hej :D

Var hos frissan igår, det blev bättre, men jag tycker fortfarande inte att det är helt bra. Får stå ut ett tag till och färga sen när jag kommer hem, men jag tror att det blir bättre med tiden också :D Men ingen bild blir det ska inte visa mig för någon hemma innan jag komme hem, så tjata inte! :P
Idag tog jag och pao bussen ner till Downtown för lite shopping. Jag hittade en svart klänning, perfekt för studentskivorna :D Sen hittade jag ett par skor på forever som jag verkligen vill ha, men såklart fanns dem inte i min storlek... Men dem finns på nätet, så jag funderar på att köpa dem där :D Idag ska jag riktigt vila upp mig, är fortfarande inte riktigt frisk, och imorgon blir det sol :D Hörs! ♥
:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, med dom på dig blir du längre än din far. Vi vill se ditt hååååår...och hur skall vi kunna prata på skype utan att du visar dig...

Paren

2010-01-24 @ 12:31:53
Postat av: gabii

Jag sätter inte på kamera :D

2010-01-25 @ 00:55:04
URL: http://gabii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0