Hår helt utan sammarbetsvilja...

Mitt hår kan ju vara det värsta jag har varit med om... det vill inte samarbeta med mig för fem öre!! Färgade håret igår, blev en total flopp kanske till och med värre än morotshåret. Tänker inte visa nån bild eller nåt, en sak är säker jag åker inte hem förns det är fixat, punkt slut! När jag väl har fått det till en färg som jag kan ha måste jag låta det vara minst ett år sen känner jag...
Började packa lite smått idag också, det som jag ska skicka hem med mamma. Herregud va mycket jag har shoppat!! En helt fullproppad ikea-bag och två stora och en liten VS bag... Sammanlagt med de skor jag har med mig också ska jag få hem 16 par skor... Undrar om jag skulle så ha det som handbagage? Hoppas det :D Får puckla på mig en massa kläder på flygresan också :D Bara en månad kvar nu, längtar verkligen!!!
Vädret den här veckan här dock varit jättefint! Över 20 grader och sol hela veckan :D Jag och fiiio har köpt sololja vilket verkligen gör skillnad! :D Måste säga att jag har blivit betydligt mycket brunare nu när jag har använt den :D Ska verkligen steka nu tills jag åker hem! Gymmet har öppnat också :D Har man nåt att göra när man har tråkigt! Tror att det blir en sväng dit imorgon bitti faktiskt :D Nu tänkte jag gå och störa sofia lite hörs imorgon! ♥
Var förresten på bio, så här är bilder till dig alex! :D
"One small slush"

Kommentarer
Postat av: Mickan

okej..

16 par skor!? Har inte ägt så många par under hela min livstid tror jag :O ;)



Härligt att höra att ni verkar ha det bra där lååååångt borta över atlanten. Ni har säkert hört att det har varit SVINKALLT här hemma. 16-17 minus som mest, hua.



Ha det fortsatt bra era brunisar och hoppas håret ordnar sig gabbi, hejsvejs :)

2010-01-09 @ 17:23:46
URL: http://mikeyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0