Gott nytt år antar jag?

Nyår i San Diego kan vara det tråkigaste jag har varit med om... Inga fyrverkerier, inga fester och ingen snö. Vi var ju rädda att väcka nån när vi stod på balkongen i döda Rancho Bernardo och skålade in det nya året. Ja ja nu är det över, och jag hoppas att alla ni andra hade en bra start på det nya året :D De som känner mig vet ju att jag annars är världens nyårslöftes-fanatikern! Så i år är mitt första nyårslöfte att inte ha så många nyårslöften, haha :D Men några har jag satt upp i alla fall, bland annat att lära mig hela amerikanska nationalsången :P Ikväll blir det filmkväll med The hangover, bara ÄLSKAR den filmen!! Har ni inte sett den så se den! :D

Kommentarer
Postat av: ronja

jag låg hemma sjuk :S hehe, men det var ok :)... tack så mycket! Jag vill veta allt när ni kommer hem ! :D <3

2010-01-02 @ 15:20:49
URL: http://ronjablomgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var håller inläggen hus. Bloggtorka utan dess like...

Paren

2010-01-08 @ 04:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0