Tre dagar i Hollywood! :D

Hej på er! Igår kom vi hem från Hollywood :D Blev en liten miss i bokning av hotellet när vi kom fram... Jag mitt klantarsel bokade hotellet till dagen efter vi kom, så dagen vi kom hade vi inget hotell. Vi fick då stanna en extra natt i deras nöd-rum... Det märktes att det rummet inte används på länge.. Toaletten började svämma över och vi hade toavatten över hela golvet!! Tillslut fick vi byta rum, och hotellet gjorde inget mer än att skriva en lapp till städerskan? Det var en swimmingpool i vårt rum och dom gjorde inget!
Sen tog vi en tur men en buss genom hollywood :D Dock hann det bli mörkt innan vi kom till bevelly hills och alla kändishus, och eftersom jag inte mådde så bra somnade jag, så typiskt mig!! Han körde oss ända upp till hollywood sign precis i solnedgången, vilket gjorde det värt hela turen :D Sen gick vi ut och åt lite italienskt, var ingen höjdare måste jag säga...
Dagen efter gick vi hela walk of fame :D sen gick vi in på madame tussauds, vilket var jättehäftigt :D Sista dagen köpte vi en stjärnkarta och åkte och tittade på kändisars hus igen, eftersom jag somnade under turen :P Påväg hem åkte vi också förbi downtown LA och tittade lite i affärer :D
Juste på vägen stannade vi till vid newport beach i hopp om att få se O.C piren :D Men nej! Det var inte rätt strand!! Men men det var fint ändå :P Här kommer massa bilder! Hörs ♥
Hollywood tour :D
Kinesiska teatern
LA inc :D
Utanför Michael Jackson's förra hus :D
Utanför playboy mansion, haha! :D
Nu blev det lite mycket bilder på samma sak, men ni får stå ut :P

Kommentarer
Postat av: ronja

guuud vad häftigt !!!! :D <3

2010-01-01 @ 14:14:14
URL: http://ronjablomgren.blogg.se/
Postat av: Värmland

Gott nytt år kommer från oss alla i Torsby // Kramis

2010-01-01 @ 18:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0