Shopping, igen!!

Jag tror aldrig att jag har shoppat på mycket som jag har gjort här! Idag blev det en tripp till fashion valley för ännu mer shopping :D Hittade jättefina saker, så jag är otroligt nöjd, Jag tror att jag ska vänta med att lägga ut bilder på alla shoppingfynd, annars kommer familjen inte vilja se allt! Haha :D morgon blir det antingen stranden eller balboa park, helt beroende på vädret :P Tänkte ta mig an att skriva en lista på det jag har shoppat hittills :D
Detta har jag köpt:

Svarta pumps
Pumps med nitar
Vinröda Converse
Svarta ballerina
Blommiga ballerina
Flip-flops
En väska
Miljarder med bodylotions
Två partyklänningar
Två par jeans
En kavaj
En bolero
En väst
Fyra pyamasshorts
Två kjolar
Två par jeansshorts
Runt 15 linnen
En långärmad tröja
Fyra skjortor
Smycken
En klänning
Två koftor
+ Presenter :D
Jag tror att det är allt, men det är väl säkert nåt jag har glömt... Börjar fundera på hur jag ska få hem allt, men det ska nog gå, tror jag :P Nu ska jag dega ner mig i soffan framför en film :D Hörs!
En klänning jag köpte idag, tänkte ha den på en studentskiva tror jag :D

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Vinröda converse! Grymt :D

2009-12-27 @ 10:31:30
URL: http://sirmimic.blogg.se/
Postat av: gabii

Ja dom är jättesnygga :D

2009-12-27 @ 18:49:05
URL: http://gabii.blogg.se/
Postat av: rebecca

Gabi du är verkligen skitsnygg! du ser skitfräsch ut ;)

2010-01-08 @ 19:43:38
Postat av: gabii

Tack :D

2010-01-09 @ 19:31:33
URL: http://gabii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0