4:e Advent

Imorse var vi som sagt på denny's och åt amerikansk frukost :P Sen gick vi till sportaffären och köpte oss ett par tennisracket, har ju tennisbana här :D Tänkte att det skulle kunna vara kul tidsfördriv. När vi kom hem snörde vi på oss träningsskorna och gick och spelade tennis, mycket svårare än vad jag trodde måste jag säga! :P Men som tur var var det en kille där som lärde oss lite grann i alla fall, så jag tror vi ska spela imorgon igen :D Eftersom vi blev så varma gick vi också och tog oss ett dopp i den ISKALLA poolen, seriöst känns som att bara isvak :P

Nu på eftermiddagen tog vi en tripp ner till voon's där vi, tro det eller, stod och sjöng jullåtar :D Hela 30 dollar lyckades vi sjunga ihop på drygt en timme, haha! :D Men helt lätt var det inte... Blev ett andra möte med polisen för mig :P Han kom fram och "förhörde" oss verkade väldigt skeptiskt då vi sa att vi var från sverige, han tyckte att vi hade för svag dialekt för att komma från nåt annat land, sånt är alltid kul att höra :D Sen var det x antal persomer som frågade vilken organisation vi sjöng för, och när vi sa att vi bara sjöng för oss själva verkade dem bli lite sura... Vi får väl ta och hitta nåt till nästa gång :D Ikväll blir det tomten är far till alla barn!! :D Samt lussebullar, pepparkakor och glögg. Mitt första adventsfirande i år :D Behöver verkligen en härlig julfilm för att komma lite i julstämning :D Hörs imorgon igen! ♥
Jag och fiiio i fredags :D
Mamma i fredags :P
Fiiio laddad för frukost! :D
Jag och fiiio utanför voon's :D (bild från fiiio's blogg)
Vår adventsstake :D (Bild från fiiio's blogg)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för den fina pratstunden du gav Farmor. Hon blev otroligt glad.

Paren

2009-12-22 @ 21:25:23
Postat av: Linnea

Hej här kommer en GOD JUL hälsning från oss alla i Värmland :) merry x-mas Kram <3

2009-12-23 @ 23:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0